Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Jul 11, 2013 12:17:26 GMT 2
No toi on totta. Kattoo nyt jaksaako lähtee, vaik oon muutenki kotihiiri. x)
|
|
|
Post by diniliini on Jul 22, 2013 10:50:34 GMT 2
Miten tämä nyt on jotenkin yhtäkkiä niin kuollut? D':
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 22, 2013 11:33:07 GMT 2
mä käyn täällä joka päivä monesti ja mietin, miksi tän pitää olla niin kuollut.
|
|
|
Post by Pandora on Jul 22, 2013 15:24:39 GMT 2
Varmaan on vaan porukoilla kiirettä. Itsellä lähinnä laiskuus vaivaa, kun en täällä ole vastaillut. Liityin yhteen uuteen roolipeliin tuossa vähän aikaa sitten ja on tullut nyt siellä notkuttua. Mutta yritän joko tänään tai huomenna vastailla niin saat Trisjakin tekemistä Ja voittehan te pistää pelin pystyyn ja viihdyttää toisianne x)
|
|
|
Post by diniliini on Jul 22, 2013 21:33:07 GMT 2
Niin tosiaan, kiireitä, kiireitä. Ja itsekkin täällä oon käyny aina pyöriskelee, että onkos vastattu rooleihin, yms, mutta eipä oo näkyny . No ymmärrän sen kyllä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 23, 2013 10:52:11 GMT 2
diniliini pitäskö meidän sit ottaa peliä, ku itelläki pelihimoa?
|
|
|
Post by diniliini on Jul 27, 2013 11:14:41 GMT 2
Niin, vois kyllä (: Sori ku en oo vastannu nyt ku on ollu IRL kiireitä.
|
|
|
Post by Pandora on Oct 17, 2013 9:50:35 GMT 2
Tervetuloa Ginga. On mukava saada uutta porukkaa (:
|
|
|
Post by ginga01 on Oct 17, 2013 10:08:48 GMT 2
Kiitoksia. Minustakin on mukavaa päästä pelailemaan tällaista peliä. . Kumpa löytyisi vain peli seuraa.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 11, 2013 19:33:57 GMT 2
Musta tuntuu pahalta ku tää paikka tuntuu kuolleen? Onko munkaan mitään järkee olla tällä forkalla, kun ainoa kohokohta viimeajoilta on se, kun taas yksi pelaaja lopetti? Mä kaipaan peliseuraa!
|
|
|
Post by Pandora on Dec 13, 2013 23:18:03 GMT 2
Jonkinlainen kato täällä tosiaan tuntuu olevan näiden pelaajien suhteen. Itseänikään ei inspiroi kauheasti, kun ei ole porukkaa. Sivujuonia ollaan Raptori kanssa suunniteltu, mutta niidenkin toteuttamiseen vaadittaisiin lisää ihmisiä tai ainakin Tattuskan aktiivisuutta, kun hän pelaa Hérasin johtajalla. Mutta ehkä mainostus tai jokin voisi auttaa? Keskustelufoorumeille ja roolipeleihin jos heittelisi mainosta niin ehkä porukkaa tulisi lisää?
|
|
|
Post by Raptor on Dec 13, 2013 23:27:33 GMT 2
Minäkin ilmoitan, että olen elossa. Inspiraationi on hieman kadoksissa tällä hetkellä, mutta eiköhän se paranisi, kun saadaan lisää porukkaa tänne.
Hawle muuten täyttää kohta vuoden! Vai onkohan täyttäny jo? En ole ihan varma, mutta miun pikku muru silti täällä vielä, vaikkakin hieman hiljaisena. Ajattelin alkaa tekemään suurempia myllerryksiä pääsivuston puolella kun saan aikaiseksi. Tarkoitus olisi lisätä tietoa etenkin kulttuurista ja tavoista yms. mikä ehkä toisi lisää kiinnostuneita. Mutta mainostakaa ihmiset mainostakaa, että noustaan tästä suosta
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Feb 2, 2014 12:44:57 GMT 2
Multa oli unohtunu tää ihan kokonaan ja pahottelen sitä syvästi! Melkein pelkäsin et jos tänne oltais isketty joku pelaajasiivous, en ois ollu enää mukana. Ilo oli suuri kun tunnus vielä löytyi. :'D Sori, oikeesti. Mut täällä taas! Toivottavasti tää nyt heräilee henkiin tässä pikkuhiljaa.
|
|
|
Post by Pandora on Feb 2, 2014 17:16:54 GMT 2
Ei tässä kauheesti oo varaa pistää mitään siivousta pystyyn, kun ei meinaa pelaajiakaan olla semmoiseen osallistumiseen :'D Mutta mukava nähdä, että edes joku on täällä.
Ollaan Raptorin kanssa suunniteltu juoniuudistusta, mutta kun ei saada tuota Tattuskaa kiinni niin on vähän hankala.
Mutta mainostakaan ihmiset (tai ihminen) pliis tätä paikkaa, että saadaan lisää porukkaa tänne.
|
|
|
Post by Tattuska on Feb 7, 2014 18:21:51 GMT 2
*yskäisy* Tattuska on palannut! Mutta tuskin viipyy kauaa tällä foorumilla ennenkuin lopettaa, anteeksi. Mutta Pandora, tuo tuollainen sivujuoni-idea käy oikein hyvin.
|
|