|
Post by Pandora on May 29, 2013 16:26:33 GMT 2
Varmaankin koulu tässä vielä on aika monella. Itsellä ei, koska tänään oli viimeinen koe. Jeejee! Enää vaan perjantaina kevätjuhla ja tämä tyttö on vapaa. Wuhuu! Vähän vaan harmittaa, ettei noita kesätöitä tullut hankittua. Mutta ehkä se siinä hevostelun merkeiss sitten sujuisi. Ja toisaalta on kyllä ihan kiva ottaa vaan rennosti ekan lukiovuoden jälkeen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2013 19:13:19 GMT 2
Pandora, pelattasko joku peli? Vaikka kunnon tappelua, joka vääntäytyisi sitten huumoriksi...?
|
|
|
Post by Pandora on May 29, 2013 20:31:39 GMT 2
Joo no voidaanhan me vaikka ottaa. Mulla on kyllä nyt jonkin verran pelejä rästissä muualla, mutta huomisen aikana yritän suoriutua niistä niin voidaan sitten katsella tarkemmin.
|
|
|
Post by Raptor on May 29, 2013 20:58:25 GMT 2
Eiköhän tämä tässä ala aktivisoitua, kunhan kesäloma kunnolla pääsee vauhtiin. Itse ajattelin ainakin vähän aktivoitua loman alettua, vaikka kesäkuu meneekin varmaan aikalailla riparihommissa: rippileiri ja siivousta yms. juhlien järjestelyä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2013 14:41:42 GMT 2
is this place death???
|
|
|
Post by Pandora on Jun 27, 2013 19:37:51 GMT 2
Unfortunately, I don't know but I wish that it isn't. Playing here would be much more easier if we had more players.
Joo mainostusta pitäisi varmaan lisätä, että saataisiin uusia pelaajia. Raptor on tämän viikkoa poissa, rippileirillä, joten siksi hiljaisempaa siltä suunnalta. Voisin tiedustella Tattuskalta ja ruulta ovatko vielä elossa ja kiinnostuneita.
edit: unohtui sanoa, että potentiaalia saattaisi olla, koska vierailijoita on kuitenkin käynyt aika mukavasti. Varmaan joku sattaisi liittyäkin, jos olisi vähän enemmän eloa. Pitäisi yrittää varmaan aktivoitua.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 27, 2013 21:01:30 GMT 2
oukei
|
|
|
Post by Raptor on Jul 3, 2013 22:51:17 GMT 2
Joo pahoittelen kovasti hiljaisuutta. Olin tuossa rippileirillä viime viikolla ja sitäkin ennen olen ollut vähän liian hiljainen. Mutta nyt yritän saada jotain käyntiin. Ollaan Pandoran kanssa suunniteltu pariakin sivujuonta ja kohtapuoliin voitaisiin ehkä laittaa ainkin toinen niistä käyntiin. Ja muistakaa mainostaa Hawlea kaikkialla missä vain on mahdollista
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Jul 10, 2013 15:13:23 GMT 2
Mä jopa sain inspiraationi takasin, oon tosiaan ollu kauan pois ja anteeks siitä. D: Mut nyt mä aktivisoidun! Nyt vaan menee vähän niin ja näin; mummo on huonossa kunnossa ja huolettaa kun se nyt on jo nii vanhakin.
Mut mitäs tänne?
|
|
|
Post by Raptor on Jul 10, 2013 15:25:18 GMT 2
Oi ihanaa nähdä sinua Hanzi <3 Voimia mummolle ja sinulle. Kokemuksesta tiedän, että ei ole helppoa, jos sukulaiset sairastaa. Mutta tänne kuuluu hyvää. Sivuja on päivitelty ja kaksi uutta liittyjääkin on jopa tiedossa. Ehkä elämä jälleen hymyilee täälläkin On muuten hieno avatar sulla. Oletko onnistunut näppäämään hienon valokuvan vai piirsitkö itse?
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Jul 10, 2013 15:35:17 GMT 2
Haha, kiva kuulla et mua ei vihata kun katosin. Jep, eihän se helppoo oo, mut nokka pystyssä eteenpäin positiivisellä mielellä. Joo, mä kattelin ku on tullu uutta porukkaa ja foorumia päivitelty. Avan kuvan nappasin iha netistä. Oliski nii hyvä kamera tai yhtä hyvät kädentaidot. ;__;
|
|
|
Post by Pandora on Jul 10, 2013 17:40:16 GMT 2
Tervetuloa takaisin Hanzi
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2013 20:51:50 GMT 2
H-hei vain kaikille! (:
Luulin että hahmon hyväksymisessä menisi kauemmin, mutta mukavan nopeastihan se kävi (: Harmivain kun noi kuvat ja boldaukset, kurisvoinnit yms. ei tullut kopioidessa mukaan. No, eipä niiden laittamisessa uudelleen kauaa mene.... :")
|
|
|
Post by Raptor on Jul 10, 2013 20:59:58 GMT 2
Tervetuloa banskulle, on mahtavaa saada uusia pelaajia tännekkin ^^
Uutta hahmoa olen tässä värkkäilemässä ja rakastuin sen lajiin. Uih!
|
|
|
Post by Pandora on Jul 10, 2013 21:03:28 GMT 2
Hahaa uusi uhri eiku.... Tervetuloa bansku on mukava saada tuoretta verta paikalle XD Ja kyllä toiminta on nopeaa, kun rakastettu adminimme roikkuu netissä koneella tai puhelimella melkein yötä päivää. Eli isoveli valvoo melkein koko ajan
|
|