Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2013 21:08:33 GMT 2
Tuoretta vertahan tässä juu. :"D
Nonih, hyvä sitten. Uskoisin että tämän päivän aikana se ystäväiseni Diniliinikin tänne kirjautuu ~ Ja onkos täällä ollut väähään aikaan paljonkaan liittyjiä, kun minusta noin intoilette? x'D
|
|
|
Post by Raptor on Jul 10, 2013 21:08:40 GMT 2
Banskulla ultrasöpö ava. :-3
Eipä ole liittyjiä näkynyt vähään aikaan, siksi hypin katossa liittymisen takia. Olin vain niin iloinen, että henkeä oli vaikee saada.
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Jul 10, 2013 21:11:14 GMT 2
Hei kiitti Pandora, kiva ei sain inspiksen takasin. Hei, banskulle tervetuloa! (:
Mulla on nyt tänne miljoona hahmoideaa, mut en osaa päättä et minkä niistä suunnittelisin ekana. Kesäloman parhaat puolet: voit roikkua koneella koko yön. Mä ainakin harrastan sitä koko kesän, valitettavasti.
|
|
|
Post by Pandora on Jul 10, 2013 21:15:13 GMT 2
Raptor, itsekehu haisee tänne asti. Kuka lie tehnyt tuon söpön avan. Itsekin roikun koneella ties kuinka myöhään, vaikka ei olisikaan mitään järkevää tekemistä edes. Palloilen vain eri ropejen välillä odottamassa, että joku vastaisi johonkin peliin. Eikä tarvitse edes olla oma peli, jota kyttään.
|
|
|
Post by Raptor on Jul 10, 2013 21:15:20 GMT 2
Hanzille muuten, vastaan sulle huomenna kun ei tähän aikaan oikein kehtaa aukoa ja meidän iskä suuttuu, jos ollaan yli puolenyön koneella -.-
Äläpäs nyt Pandora kehuskele vaikka sen teossa autoitikin XP
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2013 21:15:47 GMT 2
Minullakin on tapana istuskella koneen ääressä läpi päivän. Huono tapa, mutta ilman sitä tapaa en varmasti olisi Hawleen liittynyt! Joten perun sanani... ^u^
Ja avani löytyi tuolta valmiista avoista, minulle itselleni se jonkun kumman syystä ei vain näy .. mutta hyvä että teille :"D
Edit// Olenhidasvastaamaan.com
|
|
|
Post by Pandora on Jul 10, 2013 21:19:27 GMT 2
Hmm.. Millä selaimella olet liikkeellä bansku? Chromella nimittäin ainakin näkyy tuo avatar.
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Jul 10, 2013 21:24:51 GMT 2
Raptor, joo ei kiirettä. ^^ Jep, koneella kukkuminen on elämäntyö. Kamalaa ku setä osti tabletin, nii pysty ees koulupäiviä olee ilman sitäkään, aina pitää kahvitauolla päästä kattelee ropet, että mitä tapahtuu.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2013 21:25:36 GMT 2
Chromella. Ja kyllä se tulikin sitten äskettäin näkyviin, olin vain hiukan kärsimätön (: Jotenshiis... olisiko kukaan joka tahtoisi seuraa hahmolleen? Falcon tarjoaa seuraa, josta voipi suunnitella >> tuolla!
|
|
|
Post by Raptor on Jul 10, 2013 21:39:29 GMT 2
Tervetulloo Diniliinille! Lisää verta hienoon joukkoomme. Saankohan edes nukuttua ensi yönä, kun olen niin täpinöissäni? ^o^
|
|
|
Post by Pandora on Jul 10, 2013 22:12:59 GMT 2
Tervetuloa tosiaan Diniliinille minunkin puolestani. Mukavaa saada lisää porukkaa mukaan
|
|
|
Post by diniliini on Jul 10, 2013 22:19:08 GMT 2
Aaoe, juu kiitosta vaan <3! Äsken sähläilin tuon hahmoni kanssa, joten en tähän kerennyt vastaamaan. Ja minustakin on mukava tänne astua ensimmäistä kertaa, monia kertoja oon ettiny linturoolipelejä, mut ei mistään oo löytyny, mut nyt yllättäin tuli eteen, niin jea :3! Kiitos vain kaikille & tänne on tosi mukava tulla! ^.^
P.s. Minä olen yökukkuja, sekä itsekkin istun päivätpitkät koneella~
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2013 11:51:34 GMT 2
Diniliini, vihdoin sinäkin saavuit <"3 Sinuu on tullut tänne odoteltuu :3
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Jul 11, 2013 11:58:40 GMT 2
Yökukkuminen on parasta mitä tiedän. >:3
Hyi kamala, mulla on nyt ongelma. En tiiä lähtisinkö huomen porukoitten mukana Raahen seudulle kun mutsille haetaan oma prätkä. Voisin jäädä himaan, mut sit tulee huono omatunto kun en tosiaan tee muuta ku istun koneella. :'D Jos mä kirjotan tänään uuden hahmon valmiiks, nii ehkä mä annan itteni lähtee reissuun. Mut voi sitä istumisen määrää. -.-
|
|
|
Post by diniliini on Jul 11, 2013 12:14:14 GMT 2
Voi kiitosta banskuu :3!! Hihiii ^.^ Yökukkuminen ON tosiaan parasta kyllä . Ja niin, no se on sinun valintasi, mutta jos liikaa istut koneella, niin kannattee varmaan käydä jossain muuallaki ~
|
|