|
Post by Raptor on Jun 15, 2012 11:25:58 GMT 2
Tämä on Hawlen oma keskustelualue. Ensiksikin tervetulotoivotukset Tattuskalle on mukava saada tänne joku muukin
|
|
|
Post by Tattuska on Jun 15, 2012 11:27:17 GMT 2
Kiitos tervetulotoivotuksista Raptor :))
|
|
|
Post by Raptor on Jun 15, 2012 11:34:25 GMT 2
Mitenkäs on mennyt? Täällä on sairaan kuuma, sisällä on. 29 astetta. Tosi kiva.
|
|
|
Post by Tattuska on Jun 15, 2012 11:36:02 GMT 2
Hyvin täällä on mennyt. Ulkona 24 astetta
|
|
|
Post by Raptor on Jun 15, 2012 11:43:30 GMT 2
Jokos aletais pelailee? Johtajapelista tulee mielenkiintoinen. Vuzzla on sellanen jättiläinen ja Sakura pikkanen.
|
|
|
Post by Tattuska on Jun 15, 2012 14:57:31 GMT 2
Juu aloita sinä vaan se peli x)
|
|
|
Post by Raptor on Jun 15, 2012 16:14:47 GMT 2
No, siellä joella se nyt on.
|
|
|
Post by Tattuska on Jun 19, 2012 10:41:54 GMT 2
Pääsinpähän sinnekkin valumaan vastaamaan... Haluaa Hawleen lisää pelaajia!! >:O
|
|
|
Post by Raptor on Jun 28, 2012 18:09:12 GMT 2
Mitähän sitä kehittelisi houkuttelemaan uusia liittyjiä? Olen ainakin miettinyt sellaista, Hérasiin liittyvää juttua, mutta sen toteus kaipaisi uusia liittyjiä.
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 2, 2012 0:36:37 GMT 2
Pistelin eräälle foorumiroolipeliin mainostuksen tästä ropesta... Toivotaan että sieltä saapuisi niitä liittyjiä Hoo, kerro siitä Herasien jutusta. Ellet halua sitä kaikille (siis jos tänne ketään saapuu) ilmoittaa niin pisteleppäs yksärillä, olen varma että Sakuran täytyisi asiasta olla edes jotenkin tietoinen, vai pitäisikö?
|
|
|
Post by Raptor on Jul 2, 2012 13:18:56 GMT 2
Mukavaa kun olet mainostanut Heh, Sakuraan liittyy tämä suunnitelma, ainakin osittain, mutta en ole vielä varma, toteutanko sen.
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 4, 2012 22:39:44 GMT 2
Miksipäs en olisi mainostanut? Uusia ropettajia on aina mukava saaha...
Se Herasien juddu saattaisi ehkä houkutella lisää ropettajia mukaan tähänkin ropeen... Milläköhän muulla keinolla saisimme houkuteltua pelaajia, kakulla kenties?
|
|
|
Post by Raptor on Jul 5, 2012 20:34:08 GMT 2
Itsein olen mainsotanut kaikissa mahdollisissa paikoissa, missä nyt olen mukana. Pokéfarmiinkin oon laittanut, mut kun siellä on niin paljon ulkomaalaisia, ei ne ymmärrä...
Niinpä, jokin keino olisi keksittävä. Tästä tulisi hirmu hyvä, jos saatas lisää porukkaa. Tarjoillaan niille virtuaalikakkua ja pikselipullaa, sekä cookies from the dark side. XD
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 26, 2012 21:50:50 GMT 2
Huoh, pääsinpä raahauduttua pienen taukoni jälkeen taas tänne riehumaan. Mie oon ite vaan kolmes eri ropes, ja yhteen olen pistänyt. Sinä olet laittanut mainoksiin sinne yhteen. Ja ne jotka ovat siellä mihin en myöskään ole laittanut mainostusta tästä, tietävät tästä ropesta jo entuudestaan. Joko Pokeruksen kautta, tai Pokemon RPGn.Jee, shiny Shinxejä on Platiniumissa mukava metsästää! -.- Asia vaihtui kummasti Hawlen mainostuksesta pokemoniin...
Ehkä pitäisi saada vastattua peliimme, mutta inspis on kaikkialla kadoksissa. En tiedä onnistuuko se, mutta sen voin taata että seuraavan 24 tunnin aikana ei vastausta sinne tule. Ellen saa yhtäkkiä inspistä aivan valtavasti.
|
|
|
Post by Raptor on Jul 26, 2012 22:37:25 GMT 2
Mie oon mainostanut tätä roolipeliä ainakin kahdeksaan eri paikkaan, mutta missä on liittyjät? Onko tää muka niin suekee paikka... Shinyt ovat kivoja ja varsinkin Scolipede ja Liepard ovat kauniita Shinynä. Pitäis voittaa elite four ja mestari Diamondissa, jotta saisin mussukkani takasin. Pokeradarii i miss you so much!!!
|
|