|
Post by Tattuska on Jul 26, 2012 22:42:09 GMT 2
Haluu oppii käyttämään pokeradaria kunnolla. Mutku se chainaus on niin kamalan vaikeata tällaiselle vähäalyiselle ihmiselle. Kyl mä suunnilleen sitä osaan käyttää, mut en kunnol. Aina Bidoof tulee ja rikkoo mun shinx chainin -.- I hate Bidoof... Ei tää niin kamalan surkee paikka voi olla. Ehkä kaikki vaa vast suunnittelee hahmoaan, joillain ku voi mennä monta vuotta yhteen hahmoon. Krhm... tällä tyttösellä kestää pari tuntia, jos sitäkään.
|
|
|
Post by Raptor on Jul 26, 2012 22:54:57 GMT 2
Heh, en minäkään ihan täysin hallitse tuota pokeradaria, mutta silti tykkään siitä kovasti. Ja bidoofit on ihania <3 Tosi sulosia otuksia, vaikka niistä kehittykin bibarel (yök) Itellä on kans se, että hahmo pitää saada tehtyä max. parissa päivässä valmiiksi muuten en ikinä saa sitä tehtyä. Jos menee monta vuotta niin -_- No jospa tänne joku harhautuisi liittymään. Yksi uusi liittyjä yleensä houkuttelee muitakin.
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 26, 2012 23:42:26 GMT 2
Bidoofit on kyl mukavan näkösii, mut ei niit voi ottaa tiimiin muutaku orjiks... Sitäpaitsi se ääni! Blumblumblu... ei juma mä tuun hulluks ku kuulen sen. Sama asia Kricetotien ja Kriketunen kanssa. Se ääni! Ähs... tulkoon liittyjät! Ja liittyjät tuli... kääntyivät pois D:
|
|
|
Post by Raptor on Jul 27, 2012 0:11:40 GMT 2
Bidoofin ääni on kyllä tosi ällö. Kyllä sen kuuntelee pari kertaa, mutta jos kaikki vastaantulevat pokémonit alkaa olla bidoofeja niin... Kaikkein suloisin ääni on snoverilla <33 Se on muutenkin semmoinen suloinen otus ja mussukka. Ehkäpä niitä liittyjiä tulee, kun saadaan uusia hahmoja kehiin. Minäkin ajattelin tehdä uuden hahmon *ilkeä virnistys*
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 27, 2012 0:52:42 GMT 2
Juu, Snover on mukava mut Abomasnow ei >( Miks niin mukavalle poksulle pitää antaa niin tyhmä seuraava muoto? Skuntankin ääni on hämärä :/ Iha vaa randomisti kysyn, et mikä on sun lemppari leksupoksu? Ite rakastan Mewii! Se on paras kaikist poksuist. Se on niin söpö, miks sitä ei voi saaha mistään pokepelist? *Mököttää* Ja sitku teet sen uuen hahmon ni tee siitä hyvä! Et huonoa, vaikkakin, kaikki hahmosi ovat hyviä... Minun eivät... Tee mun omalle uudelle hahmolleni mies. Muahahahhaa! Ei vaan, älä tee. Tai voithan sinä jos haluut, mut... äh, unoha iha sama mulle minkälaisen hahmon teet...
Käytin liian monta kertaa ... merkkiä, mutta ei se haittaa. Ihme ettei joka sanan jälkeen tullut kyseistä merkkiä. Piäkkös sie Raptor Doctor Whosta? vai ookko ees ikinä kattonu koko sarjaa??
|
|
|
Post by Raptor on Jul 27, 2012 10:01:39 GMT 2
Niinpä. Toinen tapaus on lickitung. Se on söpö, mut siitä kehittyy sellanen läskipullero( yööööök) Ja Skuntankilla on kyllä härä ääni, niinkuin lickylickyllä :/ Uuh , heitit aika pahan kysymyksen. Kaikki legsut on hienoja, mutta ylivoimaisesti parhaita on Rayquasa, Shadow lugia(vaikka se ei ole viralinen) Ho-oh, Raikou ja Kyurem. Kaikista rasittavimpia on hankkia Hoenin legendaariset. Sit kun löytää tyyppi, joka haluaisi vaihtaa sellasen, niin vaatimukset on jotain satatasoinen shiny legsu. Murr. Uros minulla oli mielessä, mutta lajin kanssa tuli ongelma. Kun minulla kaksi vaihtoehtoa, jotka kummatkin on yhtä kivoja se on joko riikinkukko tai kypäräkasuaari. Mut argh, kun ei osaa päättää. Hah sinä saat päättä sen. En ole sarjaa hurjasti katsonut, muutamia jaksoja, ja niiden perusteella ei kyllä ole lempparisarja kyseessä. En tajua siitä oikei mitään. Joten turha ohjelma *kääntää Viasatin päälle*
Ja ei sun hahmot ole huonoja, esimerkiksi Lootus on kivaja ja söpö ja ihana <3<3
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 27, 2012 16:06:15 GMT 2
Ja sinä teet kypäräkasuaarin. Kohta minulta tulee riikinkukko. Sellane joka vaa haluu koko saaren itellee, Muahahahhhaaa!! Lickitungit on ihania! Ja Ditot! Shadow lugia on kans siisti, ja Lugian laulu soi päässä... Itellä on Soul Silveris kai, Groudon ja Rayquaza Hoennin leksuista, ja sen Gruudonin voisin mielelläni vaihtaa pois. Kyogre on söpö!! Itse katselen tuota Dorctor Whota, tai katsoin. Se jäi tauolle ja jatkuu vasta ensi kesänä! *Pyörtyy* Nytten ei oo mitään katottavaa ku olymppialaiset ei kinosta... E: Hauskaa jutella kaksin
|
|
|
Post by Raptor on Jul 28, 2012 19:15:36 GMT 2
Necros on jo valmis, pitäis vain rustata tiedot koneelle. Minulla on Whitessä melkein kaikki legsut, puutuu vain Mew, Regirock-steel-ice, Celebi, Jirachi, Deoxys, Cresselia, Shaymin ja Keldeo, Meloetta sekä Genesect. Meillä on videona se Yhden voimalla ja se Lugian kutsuääni jäi päähän. Se oli niin kaunista. Muuten, ootko kattonut monta poksuelokuvaa? Mä oon kattonu Mewtwo iskee takaisin, Mewtwo palaa, Darkrain nousun, Giratina ja taivaan soturi, Arceus ja elämän jalokivi, Unowien loitsu, Celebi: Voice of forest, Latios ja Latias ja Zoroark: Illuusioiden mestari. Aikas paljon, vai?
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 28, 2012 22:24:56 GMT 2
Miultki puuttuu Whitest noi täysin samat leksut. Ja pari muuta, joita en suostu vaihtamaan Platiniumistani ja Soul Silveristäni... Inhottaa ku kaikilla kavereilla on toi WiFi yhteys, ja mul ei. Oon ihan joka kerta ainut, joka ei saa mystery giftist mitää D; Poksuelokuvaa, mietitään... Mewtwo iskee takaisin. Se lugia, Zapdos, Moltres, Articuno -elokuva, Entei + Unown -leffa. Arceus ja Elämän jalokivi, Celebi: Voice of forest. Lucario and the mystery on Mew, Jirachi -elokuva, Latios ja Latias, Darkrain nousu, Giratina ja taivaan soturi ja Zoroark: Illuusioiden mestari.
|
|
|
Post by Raptor on Jul 28, 2012 22:39:11 GMT 2
Mulla toimii Wi-fi loistavasti, pieni tappelu siinä kyl tuli tehtyä. Oon saanu Mystery giftistä Darkrain, Mewtwon, Victinin ja 100 Rehriramin. Piirsin sulle ylläriartin! (jos et oo vielä huomannu )
|
|
|
Post by Tattuska on Jul 30, 2012 18:16:56 GMT 2
:DD Jos mul ois Wi-Fi yhteys, ni haastaisin sut heti otteluun B)) Vaikka et sä mua voittais, mun tiimi on nii eeppine, ettei sitä voita ees satalevunen Arcers (Arceus... Arcers tulee siitä ku kaveril oli kerran kortti jossa luki niin. Se sai vaihettua sen Kyogreen ja Rayquazaan XD) Millane tiimi sul muute on viidennen genen pelissä? Huomasin sen artin! Se on upea ja nätti ja kaunis ja... no jäin kuolaamaan linnunpiirustustaidoillesi. Mölp, miten sä sen teet, miten sä osaat? Mä en saa ees kunnollista päätä niille. Saati siten vartaloa... Pitäs varmaa pyöräillä taas joskus kaverille ja käyttää niitten WiFiä, muahhaa! Repesin eräälle asialle hyyvin pahasti! Olin juomassa maitolasillisen ja ojensin käteni napatakseni maitomukini. Se kaatui, ja mukista lentäneestä maidosta tuli aivan linnun muotoinen... Maitokin osaa piirtää lintuja paremmin kuin minä XC
|
|
|
Post by Raptor on Jul 30, 2012 21:37:42 GMT 2
Minä en hirveästi harrasta wi-fi taisteluita, kun olen niin huono niissä. Olen muutaman kerran kokeillut, mutta en ole mitenkään erityisen hyvä strategikko, enkä edes perillä niiden luonteiden ja muiden vaikutuksesta pokémoniin. Ja sitten saan aina vastaan jotain japanilaisia, joilla on tiimi täynnä shiny legendaarisia... Se wi-fi tiimi on aika sekalainen sakki ja sekin vaihtuu aika usein, mut nyt on ainakin salamence (92 lvl), sawsbuck (52 lvl), shiny raichu (100 lvl), shiny porygon- z (100 lvl), flygon (100 lvl) ja braviary (82 lvl) Mut eikö sulla sitten oo langatonta verkkoyhteyttä?
No oon aika paljon piirtänyt kaikenlaisia otuksia, mutta kannattaa piirtää ainakin aluksi mallista, siinä oppii parhaiten.
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 4, 2012 3:32:12 GMT 2
En mäkää niit wifi hommii niinku harrasta (hmm... miksiköhän?) mutta kaikki ne youtube videot saavat mut haluumaan otella wifi otteluita D": Mukava tiimi siulla Itelläni Samurott, Braviary, Eelektross, Zoroark, Crustle ja Gardevoir. Kaikki satalepasii... On mul langaton netti, kaksiki. Mutku kumpikaan niist ei oo "yhteensopiva" mun DSsän kans. Wääh. Musta ei saa lintupiirtäjää millään... Poksut kyllä luonnistuu miulta :DD
|
|
|
Post by Raptor on Aug 4, 2012 15:22:56 GMT 2
Outoa.... Tajusin vasta äsken että miten ihana on se Lord Shen Kung fu panda 2:sesta. Elokuvaa en ole kyllä kattonut, mutta sen Behind the scenes olen. Tui tui. :3 Necros valmis! Ja Tattuska, näkisitpä millainenluurankotirppa Necroksen kuva oli ennen yksityiskohtia... Kyllä minultakin poksut luonnistuu, mut huonommin kuin linnut ja elukat. Minulla on kuulkaas ongelmana se,että en osaa piirtää kuvia kunnolla edestäpäin EDIT: Siihen wi-fiin palatakseni, etkö pääse sinne wi-fi otteluihin vai eikö se suostu yhdistämään siihen langattomaan nettiin, kun haet niitä vapaita verkkoja?
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 5, 2012 23:22:42 GMT 2
En mäkää osaa piirtää mitään eestäpäin... Ehkä just jotkut tassut onnistuu edestä, mutta pää ja selkä sunmuut sellaiset... yööh. Ja siihen nettii se ei vaa suostu yhistämään... Ilmeisesti ku oon noit jotain "ohjeita" siihe lukenu, ni niis sanotaa ettei se meijän netti niinku oo "yhteensopiva" ton mun E... DSsän kans.
|
|