|
Post by Raptor on Aug 5, 2012 23:37:12 GMT 2
Hihii, Diamondissa on yks poksu jo saavuttanu tavoitteensa. Mulla on kato suunnitelma jolla voin voittaa Elite 4 ja champioinin. Kasvatan kaikki poksut (ne jotka otan mukaan liigaan) 70 tasolle. Mull on vaan ongelmana se, että Dialgallani on tärkeä rooli suunnitelmassa (Garchompin kohdalla operin sille Blizzardin), mut mä pelkään, että se ei oo tarpeeks nopea. Onneksi on keksitty Quick claw! Tälläsellä partyllä olis tarkotus mennä valloittamaan liiga: Staraptor lvl 70, (naaras!) Empoleon lvl 66, Luxray lvl 65, Skuntank lvl 65 ja Steelix lvl 57 (tällä hetkellä Day- caressa). On kyllä kumma juttu toi Wi-fi. Me saatiin onamme toimimään siellä Pokeruksessa olevassa kysymyspalstalta (vai missä se nyt ikinä oli), jossa Termis selittää kuinka Wi-fi yhteyden saa toimimään.
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 6, 2012 0:07:22 GMT 2
Mäki haluun Skuntankin Platiniumiini! D: Oma tiimini platissa kuuluu näin, Staraptor, Luxray/Pikachu, Flygon, Torterra, Vaporeon ja Houndoom. Leveleitä en muista. Ja Fireredin tiimi on: Squirtle lvl 5 :DD Mieki yritin tota pokeruksen wifi ohjetta, mutta ei toiminut... No, elämä ei lopu yhteen wifi yhteyteen! Elän vielä monta kymmentä vuotta, muahhaa! Ja joskus lähden mäkkäriin testaamaan tota yhteyttä... mukavaa... 2 sivua täynnä vain meidän pikku keskusteluitamme :/ En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä...
|
|
|
Post by Raptor on Aug 6, 2012 0:51:29 GMT 2
Keksin jo, mikä pokemon saa kunnian olla eka chainattava( vaikka en omista edes poke radaria). Se on STARLYYYY!! Skunkkis on tosi hyvä, kun se oppii tason nousulla Flamethrowerin. Ja sit se on hyvä sitä Psyykkistyypin Elite four tyyppiä vastaan, kun pimeys on immuuni kyseiselle tyypille. Brongzonkin hoituu Flamella ja yarvitaan vain yksi poksunvaihto Medotchamin kohdalla niin siinä se. Minä itken, sillä siskollanikin on eräs roolipeli, jossa on kans vain yks tyyppi, mut ne on turissu jo seitsämän sivua! Huh huh sanon minä... Diamondissa on tosi vaikee saaha Giratina, kun se on lvl 70. Platissahan on ne kolme legendaarista lintua, Moltres, Zapdos ja Articuno. Tajusin tossa vähä aikaa sitten, että noitten lintujen lopussa on numerot, siis uno, dos ja tres. Ja Articuno on yhistelmä Aticista ja unosta. Olen tyhmä persoonaXD
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 6, 2012 1:38:59 GMT 2
Saako Skuntankin/Stunkyn vain Diamondissa ja Pearlissa vai vaihdoitko sen jostain. Ku Platiniumiin ei saa sitä? Ite oon voittanu Elite Fourin monta kymmentä kertaa ja nykyään teen sitä vain siksi että saan rahaa, jotta saan repeleitä, jotta saan chainattua pokemoneja... Psyykkistyypin elitefourilainen hoituu helposti Houndoomilla Itse tajusin tuon uno, dos, tres homman varmaan kuukausi sitten :DD Tajusin juuri että Fire Red on tylsä peli verrattuna uudempiin pokepeleihin, ja tajusin myös sen, että en koskaan ole jaksanut mennä siinä elite fouria läpi... Pitäisi kai joskus yrittää, innostus häipyy aina ensimmäisen salin jälkeen :DDD
|
|
|
Post by Raptor on Aug 6, 2012 9:44:11 GMT 2
Stunkyn ja Skuntankin saa villinä vain ja ainoastaan Diamondissa. Muahhaaa. Heh, minulla on yli neljäsataa tuhatta, enkä en ole voittanut pokeliigaagaan. Saisin 99 full restorea ja rahaa jäisi vielä kaksisataa tuhatta. :3 Minä en voi saada Houndoomia, silä niitä on vain Pearlissa pokeradarilla. No , saan ainakin Mightyenan. Edellisten polsupelien grafiikka saa miut yökkäämään. Esimerkiksi Yellowin mustavalkea pikselimössö kakka, missä pokemonien värejäkään ei näy. Yöök. Eka poksupelini oli kyllä Diamond, mut oon nähnyt videoista, kun oon kattonu ohjeita ja neuvoja pokeradaukseen. >u<
Edit: mulla onkin seitsämänsataa tuhatta.. ^^
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 6, 2012 13:26:40 GMT 2
Hii:3 Haluaa Stunkyn!! Pitää kai sitten kun sisko tulee taas tänne ni kinuta siltä Stunky:D Ku se omistaa Diamondin... Fire Red ei oo onneks sellane outo jos ei oo kaikkia värejä, et se on iha kunnon värilline... Kaikki värit löytyy :3 Tyhmää ku en saa tota Platiniumin pokedexiä, sinnohin pokedexiä, täyteen, jotta saisin ne kolme lintua... Siitä dexistä puuttuu enää vaa vissii Darkrai Miun eka poksupeli oli Soul Silver :DD Ja sitten ostin Platin.
|
|
|
Post by Raptor on Aug 6, 2012 20:44:42 GMT 2
Usko pois, Stunkyt on kivoja. Varsinkin Skuntank, ja hämy ääni. ^^ Shiny Stunky ö/Skuntank on siisti. Minua taas ärsyttää se, kun en saa Johton pokedexiä Soul Silverissä täyteen. Tyhä Cyndaquill!>< Eka poksupeli oli miulla se Diamond, sitten Soul Silver ja sitten tuli White. Nyt on seuraavana listalla White 2.
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 6, 2012 23:15:55 GMT 2
Miullapa on Cyndaquil ollu startterina Soul Silverissä >D Ja nyt omistan myös Totodilen ja Chicoritan... Ja Treecon, Torchicin ja Mudkipin... Ja Bulbasaurin, Charmanderin ja Squirtlen :DD Sinnohin startterit vain sattuvat puuttumaan kokonaan D: Ite sain eka Soulin, sitte Diamondin, sitte Fireredin, Leafgreenin ja Emeraldin. Sen jälkeen sain Blackin ja sitten Whiten. Seuraavana joko White- tai Black2. En vain osaa päättää...
|
|
|
Post by Raptor on Aug 6, 2012 23:41:23 GMT 2
Yhyy... White 2 kuulostaa minusta paremmalta kuin se Black, koska siinä on White Kyurem <3 en tajuu, miks jotkut vihaa Kyuremia. Se on ihana <3 Ja nyt on Pokemonliiga päihitetty ja radari saatu takasin kotiin. Pus <3 Ja kaikki tämä tapahtui noin alle tunnissa (lopputekstit vei suurimman osan ajasta..)
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 7, 2012 9:58:17 GMT 2
Nii. White Kyurem on siisti, mutku Black Kyuremki on siisti. Äsh... ehkä teen niin että hankin kummatkin. Lokakuussa minulle pitäisi saapua 3DS ja saan vihdoin uuden konsolin tän vanhan romun tilalle. Mutta on siinä toinenkin hauska juttu. Pystyn vaihtamaan toisista pokepeleistäni toiseen poksuja >D Mie en ite tykkää siitä normi Kyuremista, mut ne White- ja Black-Kyurem on siistei. Onnea sinulle chainaukseen :DD
|
|
|
Post by Raptor on Aug 7, 2012 13:14:58 GMT 2
Äärgh ärsyttää! Olin jo saanut 27 Starlyn ketjun, mut sitten "herra minä-katkaisen-sinun- ketjusi" pulputtaja Bidoof tuli ja sotki koko homman. Miekin haluaisin sen 3DS:än mutta iskä sanoo, että on liian kallis ja yksi kone riittää. X(
Mie en tajuu itseäni. Minun on hirmu helppo pelata pahiksillä, ja sellasilla julmilla hahmoilla (lempihahmoni on hyvä esimerkki, nimittäin Zap <3 ) kun hyvikset ei oikein minulta luonnistu. Weird..
|
|
|
Post by Tattuska on Aug 7, 2012 18:03:56 GMT 2
Pahikset on parhaita! Pokeruksessakin on vain yksi "hyvis" koska hyviksil on vaikee pelata... Mul tulee AINA "neiti-minä-katkaisen-sinun-ketjusi" pulputtaja bidoof. Ja kerran kun olin saanut 37 Pichun chainin niin sitten pusikosta pomppaa badumtsih... Pikachu! Siinä vaiheessa teki mieli heittää koko konsoli ikkunasta ulos. Iskä sanoo mulle et ne sellatteet DS hommat on mukamas vauvojen juttu..... en tajuu sitä. En oo nähy yhelläkää alle yheksä vuotiaal DSsää. No onneksi on aina äiti olemassa!
|
|
|
Post by Raptor on Dec 21, 2012 20:47:23 GMT 2
Tule vain rohkeasti Trisja tänne pulisemaan minun kanssani. Kovin yksinäistä on täällä.
Ei tainnut tulla mitään maailmanloppua, vaikka kovasti peloteltiin. Ei se kyllä erityisemmin haittaakaan, en minä mitään maailman tuhoutumista kaipaa. Varsinkaan, kun olen saamassa kivoja joululahjoja ^^
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2012 17:03:02 GMT 2
Mie käyn tääl melkee joka välissä ku on mahis... mainostasin rope-rms-titanic.webs.com/ eli titaniciin liittyvä roolipeli aikajana 10.4.1912-15.4.1912
|
|
|
Post by Raptor on Dec 22, 2012 17:38:08 GMT 2
Parempi on laittaa mainos tuonne Mainostus osioon. Löytyy sieltä sitten helpommin, eikä huku tänne pulinoihin.
Täällä on ihan hirveä pakkanen. Melkien 30 astetta. Oli kyllä sellainen olo, että jäätyy luut ja ytimet. Ja Tugidaq ihana, meinasiko se ihastua Necrokseen ^^
|
|