|
Post by Raptor on Dec 24, 2012 10:56:35 GMT 2
TERVETULOA Hanzille! Ihanaa saada liiittyjiä tänne. Ja vielä jouluaattona. Paras lahja ikinä. ^u^ rohkeesti vaan pulisemaan.
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Dec 24, 2012 11:16:25 GMT 2
Mun pitikin just tulla kiittämään siitä hyvän joulun toivotuksesta. Eli kiitti, hyvää joulua kaikille sinne ruudun toiselle puolelle! n_n Ekaksi mä ajattelin, etten ikinä sais inspiraatiota liittyä linturopeen, mut onnistuhan se lopulta, tää vaikuttaa kivalta paikalta, sitä en voi kieltää. :3
Jos saan udella, niin mitäs ihmisillä mielessä tänään? Perus joulusuunnitelmat? (Mun jouluista omakeksimää "konelakkoa" ei näköjään tulekaan, kun eno meni ja osti iPadin. o: Hyi, oon saanu liian kalliita lahjoja tänävuonna, en tykkää yhtään.)
Hmm, mä voisin uskaltautua tonne seuranhakupuolelle palloilemaan, josko onnistais.
|
|
|
Post by Raptor on Dec 24, 2012 11:36:39 GMT 2
Ei konelakko minultakaan onnistuisi, liian riippuvainen oon elektronisista vehkeistä. Mie en saa mitään peli tai sellasia sähkölaitteita (kuten Ipadia). En ole kyllä toivonutkaan sellaista,kun ei ole tarvettaä
Yyh,oispa jo kello kuusi, niin päästäs syömään ja avaamaan lahjoja. Parhaan lahjanhan olen jo saanutkin. ^o^
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Dec 24, 2012 12:05:47 GMT 2
Joo, ehkä rasittavinta siinä härpäkkeessä on just se, et en mä sitä edes olis tarvinnu. Eiköhän noi kaks konetta ois riittäny ihan hyvin... Yngh, ärsyttävää olla liikenteessä, kun mulla on yhelle pelaajalle arttia, mut en saa linkattua sitä. Ainii, kiitos tän ropen aloin piirtää lintuja, vaikken tosiaankaan osaa. No, aina ei voi onnistua.. :'D
|
|
|
Post by Raptor on Dec 24, 2012 12:14:12 GMT 2
Niin, ja jos ei jotain tarvii ja sit kun ei käytä niin menee rahat hukkaan. Itse tarvitsen vaan tietokoneen,puhelimen ja ehkä Nintendo DS tai Wiin, jos tylsä tulee. En minkään niitä vielä kovin.hyvin osaa piirtää(itse asiassa olet parempi piirtämään niitä kuin minä) mutta harjoittelulla ja kärsivällisyydellä sitäkin oppii.
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Dec 24, 2012 12:22:13 GMT 2
Jep, eihän siihen muuta tarvitakkaan kuin harjoitusta. Komppaan sua täysin sen kanssa. En mitenkään pärjäisi ilman mallia, jos pitäs esim. vapaalla kädellä piirtää tirppoja. Siitä ei tulis yhtikäs mitään. ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2012 12:34:00 GMT 2
Sain kynttä! Yritin kissoille laitta helistin pannat, ku toinen oli pyydystäny linnun. No se metsästäjä otti pannan nätisti, mutta pentupa päätti panna vastaan ja sain kivat haavat, nyt paripäivää sideharso kädes. Uskokaa, o väähä vaikee kirjottaa.
|
|
|
Post by Raptor on Dec 24, 2012 13:58:45 GMT 2
Auts. Toivottavasti ei käynyt kamalan pahasti.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2012 14:04:52 GMT 2
No ei, viimeks oli molemmat kädet paketissa XD
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Dec 24, 2012 14:31:03 GMT 2
Auts, no onneksi nyt on vain toinen...D: Kissat osaa olla kamalia kun sille päälle sattuu. Kädet aina ihan raapumilla ja kerran meinas lähtee silmäki, ku meijän "Hitler"-kissa päätti, ettei nyt haluakaan rapsutuksia.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2012 14:37:30 GMT 2
Joo, kissat on petoja!
|
|
Hanzi
Untuvikko
|
Post by Hanzi on Dec 24, 2012 20:34:23 GMT 2
Jep, niinhän ne aina välillä on. Tänään oli koominen tilanne kun luin mun just tänää saamaani Hobitti kirjaa, nostin kissan jaloilleen sohvalle. No, kävin siihen sitte selälleni lukee sitä kirjaa, nii sen katin piti tulla nukkumaan mun mahan päälle. ;___; ei sitte jaksanu mihinkään muualle mennä...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 24, 2012 21:03:07 GMT 2
hehe, jotenkin tuttua
|
|
|
Post by Raptor on Dec 31, 2012 22:04:12 GMT 2
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille teille! Tai eihän tuo nyt vielä ihan ole uuden vuoden puolella, mutta kumminkin ^^
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2012 22:21:47 GMT 2
Samoin täältä!
|
|