|
Post by Raptor on Jan 22, 2013 20:15:46 GMT 2
Necros
Kasuaari painoi päätään vasten Tuqidagia. "Ei välttämättä tule sotaa", hän sanoi. "Jos te vain pysytte sovussa kotkien kanssa." Necros oli kuullut edellisestä haukkojen ja kotkien välisestä sodasta ja se oli ollut kamala. Julma ja verinen. "Mutta jos se tulee, niin en usko, että siltä pääsee pakoon. Jos ei sitten lennä kokonaan pois", koiras sanoi. Olisi varmaa, että hänen kotisaarensa joutuisi myöskin osapuoleksi. Ensin sinne paettaisiin ja lopulta hyökättäisiin. "Mutta ei sotaa välttämättä tule", Necros sanoi. Hän tunsi tuulihaukan tärinän ja laskeutui maahan peittäen pikkuisen siivillään. "Ei varmaankaan unohda. Mutta sinä voit olla viisas ja pysyä omalla puolellasi. Johtajat kunnioittavat yleensä reviirien rajoja", hän sanoi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 23, 2013 12:42:27 GMT 2
Tuqidag
Pikkuinen kysyi sodasta, se ei tahtonut sotaa, se kuunteli isoveljensä vastauksia kysymyksiin ja katsoi tuota. Kun Tuqidag sätti omaa typeryyttään, Necros sanoi, että yleensä johtajat kunnioittaisivat rajaa. "Mutta se oli meidän alueella, kaukana rajasta", Tuqi kuiskasi toisen siiven suojasta. "Se ei kunnioittanut rajaa vaikka sama joki jatkui niidenkin puolelle vähän, miksi se tuli vartavasten meidän puolelle?" Pikkuinen kysyi, sen tärinä oli jokseenkin loppunut. Necroksen siipien suojassa se uskalsi kysyä rohkeammin ja ihmetellä niitä typeriä asioita. Pikkuinen katsoi toista suoraan silmiin kysyvästi. "Olisi vielä yksi pieni juttu", se kuiskasi hiljaa ja katsoi Necrosta hieman hymyillen. "Minä olen tosi ihastunut yhteen haukkaan", sen nokalle kareili pieni hymy ja se vilkuili kulmien alta isoveljeään, tuntien yhtäkkiä sydämessään sen tutun onnen tunteen.
|
|
|
Post by Raptor on Jan 23, 2013 22:18:08 GMT 2
Necros
Necros kertoi hieman sota-asiasta, mutta oli varsin positiivisen oloinen sen suhteeen, ettei sitä tulisi. Oikeasti hän uskoi, ettei sodalta voisi välttyä kuin ihmeen avulla. Olisi vain ajan kysymys, milloin sota alkaisi. Kasuaari sanoi johtajien yleensä kunnioittavan rajoja. Harpyija ei kuitenkaan ollut. "Ehkä se oli ollut tapaamisessa teidän johtajanne kanssa. Tai sitten epähuomiossa tullut puolellenne", Necros pohti. Olihan se täysin mahdollista, että rajan ylitys oli tapahtunut ihan tarkoituksellisesti. Sitten Tuqidag sanoi olevansa ihastunut yhteen haukkaan. "Vai niin", Necros sanoi ja hän hymyili hivenen. "Kukas tämä haukka sitten mahtaa olla?" hän kysyi. Vaikka eihän hän voinut oikeastaan toista edes tuntea, mutta silti oli pakko kysyä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 23, 2013 23:01:56 GMT 2
Tuqidag
Tuqi kuunteli Necroksen selitystä sodasta ja kertoi, ettei Kotka-johtaja ollut kunnioittanut rajoja. Tuqi oli melko varma, että se oli tahallaan, ilman syytä tullut heidän alueelleen. Sitten Pikkuinen tunnusti oli ihastunut yhteen haukkaan. "No se on yks Zeretan", Tuqidag mutisi hiljaa ja vilkuili Necrosta silmäkulmien alta. "Se on vaan niin söpö ja ihana, se auttoi mua uuden pesän rakentamisessa ja oli yötä mun luona", se sanoi hihitellen ja vilkuili toisen reagtioita.
|
|
|
Post by Raptor on Jan 24, 2013 20:11:19 GMT 2
Necros
Tuqidag oli siis ihastunut. Necros vastusti halua huokaista raskaasti. Tämä oli nyt toivottavasti helpompaa nyt, kun pikkuinen tiesi, mitä ihastuminen ja rakastuminen olivat. Se Rahk-veli kun oli törkeästi laiminlyönyt isovelivelvollisuuksiaan ja jättänyt moiset asiat kertomatta. Zeretan oli siis pojan nimi. Tuqidag kertoi heidän jo viettäneen yön yhdessä. Hän ei kuitenkaan uskonut, että siinä oli mitään erityisen romanttista. "Hmm. Vaikuttaa mukavalta", hän sanoi. "Tuot sen kyllä joskus tänne", hän sanoi. "Ja muistat, että ensin pitää tutustua kunnolla, ennen kuin alkaa mihinkään liian läheiseen", Necros valisti tuulihaukkaa. Hän ei todellakaan tahtonut Tuqidagista mitään teiniäitiä. Ei missään nimessä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 24, 2013 21:07:19 GMT 2
Tuqidag
Tuqidag oli kertonut ihastumisestaan ja paljasti myös, että he olivat yönkin viettäneet keskenään. Tuqidag lisäsi kuitenkin vielä: "Mutta me vaan nukuttiin, kun se auttoi mua pesän rakentamisessa ja oli sit niin myöhä." Pikkuinen vain tahtoi puolustaa Zeretania, ettei kasuaariuros vain saisi väärää käsitystä. Kun Necros totesi, että Tuqin pitäisi tuoda tuo "poikaystävä" kylään, Tuqi nyökytteli ja sanoi: "Juu, tuon minä." Kun Necros opasti, ettei pitäisi puuhastella mitään lähemmin, ennen kuin tunsi vastapuolen kunnolla, Tuqidaq vilkuili hieman ujosti tuohon. "Minä muistan, veliseni", Pikkuinen sanoi ja tökkäsi tuota kynnellään Necroksen isointa kynttä.
|
|
|
Post by Raptor on Jan 26, 2013 20:05:40 GMT 2
Necros
Necros oli saanut kuulla, että pikku Tuqidagilla oli ihastuneisuutta ilmassa. Se huvitti hieman koirasta, mutta samalla myös huolestutti. Teini-ikäiset pojat kyllä tiedettiin. Tuqi sanoi, että he olivat vain nukkuneet. "No hyvä", Necros sanoi ja laski nipotustasoaan hieman. Hän uskoi kyllä toista, kun tuo sanoi, ettei mitään sen kummempaa ollut tapahtunut. Hän kuitenkin haluaisi silti nähdä tuon pahamaineisen pojan, jos juttu etenisi vakavammaksi. Koiras oli tyytyväinen siihen, että Tuqi osaisi kyllä päättää milloin tämä haukkapoika menisi liian pitkälle. "No hyvä", hän sanoi. Pensaikosta kuului rapinaa ja kasuaarin pää kääntyi heti pensaikon suuntaan. Varoittavaa ääntelyä kuului kasuaarilta, kun tuo tuijotti pensaikkoon. Esiin asteli toinen kasuaari, suurempi kuin Necros. Se tuijotti arvioivasti koiraskasuaaria ja silmät iskostuivat sitten pikkuiseen tuulihaukkaan. "Milloin sinä olet alkanut liikkua noiden kanssa?" kasuaari kysyi hivenen halveksuvan oloisesti Necrokselta. Necros naksautti nokkaansa äänekkäästi. "Minä teen mitä haluan Nandy", hän totesi vain. "Mitä asiaa sinulla on?" Nandyksi kutsuttu päästi naurahtavan äänen. "Ajattelin vain tulla katsomaan sinua. Pitäähän pikkuveljestä pitää huolta", Nandy vastasi ja painotti sanaa 'pikku'
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 26, 2013 21:11:18 GMT 2
Tuqidag
Tuqidag oli ehkä hieman hermostunut, sillä se ei ollut biologiselta veljeltään koskaan saanut samanlaista huolenpitoa, kuin Necrokselta, veljeltä jonka hän oli itse saanut valita. Tuqi oli kuitenkin vakuuttanut, että ihastuksen kanssa oli vain nukuttu, eikä Tuqi oikeastaan tahtonut toistaiseksi sen enempää, korkeintaan pussailua, mutta ei sen enempää. Rapina pensaasta sai Pikkuisen hieman säikähtämään ja se levittikin siipiään, valmiina lähtemään lentoon ja se hämmästyikin kun sieltä tuli toinen kasuaari, mutta isompi. Tuqi katsoi hieman hämmentyneenä tuota isompaa, joka selvästi halveksi häntä, mutta Necros ei toisaalta vaikuttanut siltä, että hän häpeäisi Tuqia. Tuulihaukka katsoi hieman uteliaana tuota isompaa, kun tuo sanoi hieman ivallisesti sanan 'pikku'veli, teini oli hieman epävarma siitä mitä hänen pitäisi tehdä ja se katsoi Necrosta kysyvästi.
|
|
|
Post by Raptor on Jan 27, 2013 18:52:55 GMT 2
Necros
Kasuaari oli varautunut, kun kuuli rapinaa pensaikosta. Sieltä saapui hänen sisarensa. Mieluummin Necros olisi tavannut mieluummin vaikka leopardin kuin Nandyn. Tuo oli sisaruksista kaikkein ärsyttävin ja eniten Necrosta kiusaavin. Nandyn pisteliäät silmät katselivat Tuqidagia. "Miksi sinä vietät aikaasi lentävän kanssa?" naaraskasuaari kysyi. Sekään ei pitänyt lentävistä linnuista. Taisi kulkea suvussa. "Minä vietän aikaani kenen kanssa haluan", Necros sanoi pisteliäästi. Hän ei puhunut mitään siitä, että oli Tuqidagille eräänlainen veli. Siitäkös riemu repeäisikin, jos Nandy saisi kuulla asiasta. Sitten siitä kuulisivat kaikki muutkin. Hän katseli sisartaan, eikä huomannut Tuqin kysyvää katsetta. Necros tahtoi sisarensa poistuvan paikalta mahdollisimman pian.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 27, 2013 21:49:44 GMT 2
Tuqidaq
Pikkuinen hieman säikähti toista kasuaaria, joka osottautui Necroksen siskoksi ja aika ilkeäksi sellaiseksi. Tuqidag katseli noiden sananvaihtoa hämmentyneenä ja katsoikin kysyvästi Necrosta, mutta tuo ei huomannut Pikkuisen katsetta. "Olisikohan luonteella jotain tekemistä, sen kanssa miksi hän hengailee joskus enemmän minun kanssani kuin sinun", Tuqidag sanoi ja levitti siipensä ja lensi metrinkorkeuteen, mistä tuo iso ärsyttävä kasuaarinaaras, ei saisi tehtyä mitään. Tuqi katsoi korkealta sisarusten sananvaihtoa, eikä tehnyt elettäkään poistuakseen.
|
|
|
Post by Raptor on Jan 29, 2013 14:13:04 GMT 2
Necros
Necros tuijotti ärtyisästi sisartaan, eikä huomiota siksi riittänyt Tuqidagille kovinkaan paljoa. Pää kuitenkin kääntyi tuulihaukan puoleen. Nandy napautti nokkaansa kiukkuisesti. "Äläpäs auo nokkaasi lentäväinen", se sanoi ja mulkoili Tuqidagia. "Pidä itse nokkasi kurissa", Necros ärähti ja kuopaisi jalallaan maata. Tuqidag lensi ylemmäs saaden Nandyn silmät kiilumaan kiukkuisesti. "Liikut huonossa seurassa Necros", se tuhahti mulkoillen edelleen haukkaa. "Säälittävää. Odotahan kun muut saavat kuulla", se sanahti ja kääntyi lähteäkseen. Muutamalla juoksuaskeleella se oli jo kadonnut näkyvistä. Necros kirahti kiukkuisena ja huitaisi päällään kohden lähintä puuta, johon jäi pieni lovi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 29, 2013 14:43:25 GMT 2
Tuqidag
Nuori Tuulihaukka tuijotti sisarusten kiinaa ja heitti nokkelan kommentin väliin, kun Nandy sanoi kielivänsä muille, Tuulihaukka tunsi itsensä typeräksi. Necros vaikutti kiukkuiselta ja huitaisi kypärällään lähimpään puuhun loven. "Anteeksi, sanoinko minä tyhmästi. Nyt ne alkaa sulle vinoilemaan, mun takia", Pikkuinen sanoi ja liisi takaisin alas, muttei ihan lähelle, sillä Necros vaikutti vihaiselta. "Anna anteeksi", Tuqi sanoi ja katsoi anovasti Necrosta.
|
|
|
Post by Raptor on Jan 31, 2013 13:46:32 GMT 2
Necros
Sisaren ilmestyminen oli latistanut kummasti tunnelmaa ja Necros melkein kihisi kiukusta huitaisten erästä puuta Nandyn poistuttua paikalta. Tuqidag pyysi anteeksi ja puhui jotain, mutta kasuaari ei liiemmin kuunnellut. Se vain yritti kovasti hillitä itsensä, ettei vain olisi juossut Nandyn perään ja sanonut muutaman valitun sanan sisarelleen. "Ei ole sinun syysi", Necros sanoi Tuqidagille kuulostaen edelleen varsin kiukkuisalta. Kiukun purkamiseksi Necros huitaisi toisen kerran päätään puuhun saaden aikaan hieman syvemmän loven kuoreen. Se sattui jo päähänkin, mutta ei sillä ollut väliä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 31, 2013 18:14:37 GMT 2
Tuqidag
Tuqi oli lentänyt puunoksalle tarkkailemaan sisarusten kinaa. Ja taisi hieman puhua syljen tuoman ivallisesti. Kun Necroksen sisko lähti, kasuaarikoiras oli vaihainen ja teki kypärällään puuhun loven. Vaikka Necros sanoi, ettei ollut Tuqin syy, niin Pikkuinen ei ollut siitä varma. Necros huitaisi kypärällään syvemmän loven puunkuoreen, niin että Tuqi hieman perääntyi. "Jos se kertoo kaikille kasuaareille, niin ehkä et haluakaan pitää minua pikkusiskonasi?" se sanoi hieman peloissaan jätille lopulta.
|
|
|
Post by Raptor on Jan 31, 2013 19:29:35 GMT 2
Necros
Necros rauhoittui hieman, kun sai pahoinpidellä puuta pikkuisen. Tuqidag ilmaisi huolensa siitä, ettei kasuaari enää haluaisi olla isoveli. Necros naksautti nokkaansa. "Eivät ne ole ennenkään minusta välittäneet. Koiraspuoliset eivät ole arvostettuja. Me haudomme munat ja kasvatamme poikaset", Necros kertoi. "Koiraspuoliset eivät ole kovinkaan...arvostettuja niin sanoakseni." Kasuaari levitteli hieman siipiään, kuin kohauttaakseen olkiaan. "Älä huoli, kyllä minä olen veljesi", hän sanoi.
|
|