|
Post by Raptor on Dec 28, 2012 21:51:41 GMT 2
Necros
Tuqidag vaikutti olevan aika kunnossa jo. Ainakin toinen tepasteli pirteästi ympäriinsä. "Hienoa, että olet saanut apua", Necros sanoi, vaikka hänellä ei ollut hajuakaan siitä, millainen tai missä tuo kivikkoranta oli. Ilmeisesti se oli ainakin kivinen. Toinen halusi siis oppia hieman rohdoista, joita Necros oli oppinut jonkin verran käyttämään. "Mennän sitten pikkuinen", Necros sanoi. "Voit opettaa sitten niitä laumalaisiasikin", hän lisäsi ja nappasi uuden tähtihedelmän nokkaansa. Ne olivat onneksi alkaneet kypsyä ja pudota itsekseen alas puusta. "Tulehan", hän sanoi ja lähti kävelemään sinne suuntaan, jossa kasvoi näitä puita, joista sai lääkettä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 29, 2012 0:41:29 GMT 2
Tuqidag
Kun Necros lupasi opettaa rohtoja ja sanoi sitä pikkuiseksi Tuqidag tuhahti väkisin: "Ja taas pikkuinen. No pikkuinen tulee." Pikkuinen tepasteli Necroksen perässä ja kohosi lopulta siivilleen, sillä käveleminen se oli kipeälläkin siivellä helpompaa kuin tepsuttelu. Se kuitenkin liisi hyvän matkaa Necroksen jäljessä sillä siipi oli kipeämpi kun se lensi." Se käänsi päätään ja tutki samalla ympäristöä, kunnes se huomasi, että Necros oli pysähtynyt. "Hups", se sanoi ja liisi alas tämän luo.
|
|
|
Post by Raptor on Dec 30, 2012 14:13:11 GMT 2
Necros
Necros virnisti toisen tuhahteluille. Toisen veli ei ollut ilmeisesti kutsunut siskoaan pikkuiseksi tai miksikään muuksikaan, mutta uutena veljenä Necros aikoi korjata tämän asian. Ainahan veljet keksivät nimityksiä sisarilleen. Koiras vilkaisi aina välillä taakseen varmistaakseen, ettei Tuqidag olisi jäänyt jälkeen. Toinen oli kuitenkin siirtynyt lentämään, mutta oli silti jonkin matkaa kasuaarin perässä. Necros tarkkaili ympäristöään vaarojen varalta, mutta mitään ei näkynyt ja pian oltiin pajun luona. Kasuaari pysähtyi ja pian tuulihaukka tuli siihen myöskin. "Tässä on se puu, josta hain eilen kuorta", Necros sanoi. Puu ei ehkä ollut kaikkein parhain sana, sillä pajun kapeat varret kasvoivat sekalaisena pensaikkona toisin kuin paksurunkoisena puuna. Paksuimmissa varsissa oli nähtävissä kynnen ja nokan jälkiä, kun kasuaari oli irrottanut kuorta. "Näitä on varmaan teilläkin?" hän kysyi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2012 14:27:38 GMT 2
Tuqidag
Kun Necros näytti pajun pikkuiselle ja kertoi, sen olevan eilisen rohdon lähde, Tuulihaukka päätti ottaa siitä kipeään siipeensää helpotusta nokallaan veti kuorta. Irvistellen se söi kuorta ja totesi: "Olen minä tätä jossain nähnyt, mutta puusta tämä on mielestäni kaukana, puuthan on paksuja." Se vilkuili Necrosta irvistellen, samalla kun söi puunkuorta, ainakin kipu helpottui.
|
|
|
Post by Raptor on Dec 30, 2012 19:14:51 GMT 2
Necros
Tuqidag alkoi kiskoa kuorta pajusta ja tyytyväisen isoveljen tavoin Necros katseli, kuinka pikkuinen söi lääkettä ihan oma-aloitteisesti. "En minä ihan tarkkaan tiedä, ovatko nämä puita vai mitä, mutta luulisin, että ne ovat puita. Olen nähnyt joskus tällaisia paksujakin, mutta ne eivät ole olleet hyviä", koiras puheli. "Kaikki näistä eivät sitten auta kipuu", hän sanoi.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 30, 2012 20:53:43 GMT 2
Tuqidag
"Ai ei vain?" naaras katsoi koirasta kivun vähennyttyä.' "Onko niistä sitten jotain muuta hyötyä?" Tuqidag kysyi isoveljeltään hämmästyneenä. Se tahtoi oppia enemmän, sillä jos hän joskus loukkaantuisi vakavasti, niin olisi paras tietää nopeiten saatava rohtoa.
|
|
|
Post by Raptor on Dec 31, 2012 15:04:40 GMT 2
Necros
Necros kertoili näistä puista tai mitä olivatkaan ja sanoi, etteivät kaikki auttaisi kipuun. "Eivät, mutta suurin osa kyllä auttaa. Ainakin niistä, mitä minä olen nähnyt", hän vastasi. "En oikeastaan ole huomannut mitään muuta apua, mutta en minä niitä ole oikeastaan tarvinnutkaan'', kasuaari sanoi. "Voin näyttää sinulle muutaman muunkin kasvin, joista on apua'', hän kertoi. Necros oli kuljeskellut hieman ympäriinsä ja missä sattuu ja käynyt nopeasti myös lehtimetsän puolella. Sieltä oli löytynyt hurjasti kaikenlaisia kasveja, joista oli apua.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 31, 2012 16:31:11 GMT 2
Tuqidag
Tuulihaukka seurasi kypäräkasuaaria metsässä ja painoi tarkasti mieleensä, mitä tuo hänelle kertoi parantavista puista. Kun ilta alkoi hämärtää, Tuqidag totesi: "Pitäisi varmaan lähteä kotiin." Sitä hieman harmitti, mutta nyt sillä oli kuitenkin isoveli, jonka luokse saattoi murheineen tulla. Pikkuinen levitti siipensä ja painoi nokallaan pikku pusun isoveljensä poskille ja nousi ilmaan huutaen: "Tulen taas moikkaamaan sinua joku päivä." Se nousi ilmaan ja palasi vielä huutoetäisyydelle: "Älä pelkää, en minä mene tapattamaan itseäni."
//kiitti pelistä, inspis loppu//
|
|
|
Post by Raptor on Dec 31, 2012 19:23:53 GMT 2
Necros
Necros kertoili erilaisista kasveista ja ilta alkoi hämärtä. "Pidä huoli itsestäsi", Necros sanoi hieraisten hieman toistan nokallaan. Hän katseli toisen lentoa ja hymyili itsekseen. Oli jännä, miten tuollainen pikkuinen tuulihaukka sai karskin kasuaarin sydämen lämpenemään.
//Kiitos pelistä //
|
|