|
Post by Raptor on Oct 20, 2012 15:29:11 GMT 2
Siis tälläinen päiväkirjan tapainen, jota te rakkaat vierailijat voitte lukea.
No, mistäs aloittaisi? Hämmästyin kuin näin, että oli kolmekin vierailijaa onlinessa. Yritän parhaani mukaan pitää roolipeliä aktiivisena ja houkutella uusia liittyjiä mukaan pelaamaan kanssani. Ideoita ei kyllä pulpahtele kovin paljoa mieleen, mutta olen silti täpinöissäni!! <3<3<3
Piirtelin tänään vähäsen. Susihukka tuli tulokseksi ja olen varsin tyytyväinen siihen. Se tosin on vain pää, eikä siinä ole värejä, mutta silti se on hieno. Ehkä paras työni koskaan. Harmittaa ja ärsyttää suunnattomasti, kun Deviantart ja Tinypic eivät lataa kuvia. En siis voi kunnolla julkasita piirrustuksiani.
Ensi kerralla lisää. <3
|
|
|
Post by Raptor on Oct 28, 2012 21:19:18 GMT 2
Aah,mieli lepää kun näkee että on käynyt yli 15 vierailijaa vuorokaudessa. ^^
Katselin tänään dokumenttia susista National geograpih wildiltä. Mukana oli myös asiaa valkopäämerikotkista,mikä sai minut miettimään tätä roolipeliä... Mitäs muuta.. No,koko loppupäivä on tullut koneella vietettyä. Pääasiassa Petadoptablesissa ja Zoomumbassa. Hyviä paikkoja kumpikin, saa jotain ajanvietettä tylsiin hetkiin. Tosin siskoni saa kaikenlaisia hienoja elukoita,mistä minä voin vain haaveilla.. PA:ssa menee paremmin.
Ensikertaan!^^
|
|
|
Post by Raptor on Nov 5, 2012 20:50:33 GMT 2
Viikko on vasta alussa, huooh! >< Oispa jo perjantai, niin pääsis löhyämään sohvalle ja nukkumaan pitkään. ^^
Nyt ois TET-paikka hankittu. Joensuussa sijatseva kahvila Houkutus ois paikkana ja on pakko myöntää, että olin vähän hermona sinne mentäessä. Kun sieltä sitten tultiin pois, mentiin Suomalaiseen kirjakauppaan ja sen jälkeen Karrkisiin. Kunnon karkkipussi tuli ostettua, NAM!
Kokeita ei ole tulossa kuin vain yksi, maantiedon koe, mistä en pidä yhtään. Inhoan karttatehtäviä. >o< Biologia on paaaaljon mukavampaaa kuin maantieto.
Kotka kuittaa!^u^
|
|
|
Post by Raptor on Nov 30, 2012 17:39:04 GMT 2
Hei. Tulin ilmoittamaan, että hengissä olen edelleen. En ole nyt oikein ehtinyt kirjoittelemaan tänne, kun olen ollut siellä TETissä ja päässyt kotiin aina vasta viiden jälkeen. On ollut tosi kiva siellä Houkutuksessa, ne kaikki ihanat leivokset <3 Joulu on tulossa kohta, ihanaa. Jos tulisi vielä vähäsen luntakin, niin olisi enemmän joulufiilis. Pois kaikki kovat pakkaset ja kylmät tuulet, mutta lunta ihan vain vähäsen, ehkä kymmenen senttiä. Löysin cdon.com:ista ihan huipulta vaikuttavan pelin Wiille. The Legends of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole. Toivottavasti saisin sen, trailerin perusteella vaikuttaa aika kivalta. Ja on muuten tosi kiva nähdä, että täällä on ollut jo noin monta vierailijaa. Ja onlinessakin taisi olla ainakin yksi, kun rupesin tätä kirjoittelemaan. Mainostakaahan kavereillekin tätä paikkaa, jos vain tiedätte jonkun, jota saattaisi kiinnostaa. Todennäköisesti kirjoitan vielä ennen joulua useaankin otteeseen, mutta toivotan nyt kaikille hyvää joulukuuta. Onhan joulukalenterit jo hankittu Tsau ^^
|
|