|
Post by Pandora on Feb 23, 2013 17:07:01 GMT 2
Mä täytän 17 lokakuussa. Jee!
|
|
ruu
Untuvikko
|
Post by ruu on Mar 3, 2013 22:34:59 GMT 2
Ihanaa olla lomalla, vasta nyt illalla alko tuntua että hei nythän on loma. Saa nukkua pitkään ja laiskotella :3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 3, 2013 23:51:38 GMT 2
jeba jee onnea Ruu.. mää oon ollu lomalla viimeset 3 vuotta ja vielä sairasloma jatkuu ensi vuoden loppuun. Loma on tylsää. XD
|
|
ruu
Untuvikko
|
Post by ruu on Mar 6, 2013 23:23:41 GMT 2
hui, pakko sanoa etten kyllä itsekään jaksaisi noin kauan olla lomalla :/ vaan omalta osalta loma oli oikein toivottu, mutta kohta se jo on ohi :' (
|
|
|
Post by nightingale on Mar 7, 2013 18:35:15 GMT 2
Loma on muksaa mutta kyllä tuollanen aika jo koville ottaisi :/
|
|
ruu
Untuvikko
|
Post by ruu on Mar 10, 2013 21:40:53 GMT 2
yhyy karu herätys todellisuuteen läksyjä tehdessä ja kokeisiin lukiessa, lomat on aina liian lyhyitä (paitsi tuo trisjapowerin :/ )
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 11, 2013 0:16:22 GMT 2
Joo. Kyllä toisinaan tuntuu et pääsispä töihin tai kouluun, mut sit noi kuntoutukseen kuuluvat työkokeilut on osottanu, ettei vielä psyyke kestä sitä rääkkiä, vaikka kuinka haluisin. :/
|
|
|
Post by Pandora on Mar 11, 2013 22:11:33 GMT 2
Jos jotain hyvää pitää lukiosta kaivaa niin se on kyllä ehdottomasti koeviikko. Mitään nerokkaampaa en ole koskaan nähnyt (no ehkä, mutta kuitenkin...). Ei tarvitse stressata kesken opiskelujen kokeista, voi rauhassa keskittyä niihin opiskeluihin ja sitten ne kokeet. Plus sitten tuntuu kuin olisi lomalla. Aina vain koe ja sitten kotiin. Vaikka pitääkin lukea, mutta silti. Kun tulee jo yhdentoista aikaan kotiin, niin siinä kyllä kerkeää ihan löhötäkin.
Ja enää kaksi ja puoli viikkoa pääsiäislomaan <3 Olen oppinut arvostamaan lomia ihan eri tavalla, kun on nyt käynyt muutaman kuukauden tuolla lukiossa. Nyt kyllä arvostaa sitäkin, jos saa nukkua seitsämään sen sijaan, että herää kuudelta. Ja yhdeksän viikkoa kesälomaan. Oujee!
|
|
|
Post by nightingale on Mar 14, 2013 18:15:26 GMT 2
Meitsi menossa lukioon vaikken todellakaan sinne haluaisi... Inhoan pänttäämistä enkä koskaan muuta kuin edellisenä iltana lue kokeeseen jotain. Koeviikoista tuleekin siis yhtä helvettiä :/
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2013 19:46:09 GMT 2
Miksi hait lukioon, jos et todellakaan halua sinne?
|
|
|
Post by nightingale on Mar 20, 2013 12:24:01 GMT 2
No kun olen menossa poliisiksi... Tokihan voisi mennä amikseenkin mutta kun ei ole yhtäkään kiinnostavaa alaa tai sellaista joka poliisin työhön liittyisi x(
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 20, 2013 12:53:42 GMT 2
nii just
|
|
|
Post by nightingale on Mar 20, 2013 20:53:58 GMT 2
Ja lisäksi asun lukion vieressä eikä ole hinkua pois kotoa vielä. Eikä tuo lukio ole mikään ylisuuri vaan juuri sopiva ja tuttu.
|
|
|
Post by Pandora on Mar 21, 2013 21:07:44 GMT 2
Eikös turvallisuusalalle voisi amiksessa hakeutua, jos haluaa poliisiksi? Vai kouluttaako ne vaan vartijoita siellä? En ole ihan varma. Ja lukio on ihan mukava paikka, itse olen tykännyt. Ja ihan näin teille kaikille tiedoksi, koska ketään ei kiinnosta, meidän lukioon haki ensimmäisenä vaihtoehtona kansalliselle linjalle 246 ja ib:lle 42. Jeejee!
Ja nyt kyllä lupaan vastata peliin. Mutta hiljaisuutta kyllä jatkuu, koska koeviikko on taas päässyt yllättämään. En ymmärrä miten ne aina vain tupsahtavat eteen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 22, 2013 0:01:03 GMT 2
No mähän jouduin 15-vuotiaana lähtemään kotoa pois. Lukioon ei riittänyt keskiarvo, saatikka edes kiinnostus. Kävin pari vuotta valmentavaa ja päädyin kokkialalle, tosin sitä työtä en ehtinyt päivääkään tehdä, kun sairastuin vaikea-asteiseen psyykkisen masennukseen, jonka vuoksi vieläkin olen sairaslomalla. Psyykkiset oireet ovat onneksi pysynyteet useamman kuukauden poissa.
|
|